05 May 2014

Adamlicious : Grilled Pineapple with Cinnamon


Hadoi....... teringin pulak nak makan nenas... tu yang dapat nenas terus grill tanpa belas kasihan! Terbakar nenas itew... Mungkin kalau nak wat bbQ, nenas ni boleh jadi makanan tambahan lah kiranya. Tapi saya makan je macam tu lepas dipanggang... ya lah asyik ayam je nak grill... 

Grilled Pineapple with Cinnamon

Sebijik nenas dipotong bulat + serbuk cinnamon.




Caranya, nenas dah basuh di celup kejap dalam air yang dicampur dengan serbuk kayu manis. Toskan dan grill lah .. senang sangat dan rasa bau cinnamon tu memang jadi lain sikit nenas ni.







Trylah baru tau macam mana gabungan kayu manis dan nenas..selalu cinnamon apple je kan? sekali sekala ubah angin... weeu... latin sangat! (orang latin makan nenas eh???)

Grill like2 lah.... tak perlu sampai hangus. Sedap dimakan begitoooo saja..


Sekadar hobi!


Terima Kasih

No comments:

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati