05 May 2014

Adamlicious : Roti Cheese Garlic La Miserable




Entri kali ni kita guna butter, garlic dengan daun sup. Sekali sekala bakar roti letak cheese memang sedap. (ni pic belum dibakar lagi yer... tu yang cheese ala2 kerinting negro)

Guna barang senang saja.... + mood malas


Roti Cheese Garlic La Miserable
(nama kena sengsara..sebab dibakar kan..)





Buatkan garlic spread dia... :

Segenggam daun sup (potong kecil)
Garlic dalam 3 ulas (tumbuk halus)
Butter (secukupnya)

Campur dan kacau , tekan-tekan sket daun sup dengan garlic masa kacau tu,.. baru ummphh...









Sapu lah kat roti tu... kalau roti dah nak expired pun boleh je, lepas bakar sure sedapnya tak dpt kesan pun guna roti esok expired..











Letakkan cheese cheddar parut.
Bakar sekejap sampai ada coklat2..






Sekadar berkongsi!



Terima Kasih

No comments:

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati