02 June 2014

AdamChoice : Album Cakra Khan - vocal yang best!


Selepas Anuar Zain lama rasanya saya x beli album penyanyi solo lelaki dari Malaysia atau Indonesia. Lepas tengok show Cakra Khan kat Anugerah Planet Muzik lepas (siaran rakaman saya tengok minggu sebelum balik bercuti...), terbaiklah masa tu tengok! Single 'Harus Terpisah' memang dah kerap dengar tapi biasa2 saja. Lepas tengok live nyanyi.... terus rasa nak beli album dia.


Memang best sgt vocal dia! kalau anda peminat lagu balada moden.. bolehlah dengar. Memang xmengecewakan cuma lagu rancak ada 3 buah.. mcm xsesuai dengan vocal dia. hihihih.... Saya bagi 3.5 bintang dari 5 bintang untuk album ni. Semua lagu balada...easy listening...dengar sekali terus melekat kat telinga dan sedappp!!

p/s : Tak sabar nak tunggu lagu baru Dato Siti Nurhaliza feat Cakra Khan - Seluruh Cinta. Boleh dengar di instagram ctdk. BIla DCT pilih Cakra Khan untuk duet... saya rasa xsilap saya beli album ni beberapa minggu lepas!


Terima Kasih

No comments:

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati