01 June 2014

AdamChoice : Merchandise Ramadhan by MaiDesign - terbaik!


'Ku mengharapkan Ramadhan kali ni penuh makna.......'
Man Bai feat Raihan
:D

Lagu ni dah mula saya dengar nak ambil mood Ramadhan xlama lagi. Entri kali ni saya nak share tentang merchandise sempena Ramadhan yang saya tempah khas untuk diberi kepada sahabat-sahabat dan sanak saudara sebelum saya berlepas seminggu sebelum puasa nanti. Maklumlah...bakal ber'Ramadhan' & ber'Syawal' ditempat orang..xnak ketinggalan untuk hadiahkan buah tangan.

Senaskah yassin dan tasbih jadi pilihan. Kali ni saya dapatkan tempahan online melalui Facebook juga. Sangat mengharukan bila barang ni sampai melalui penghantaran City-Link, ada sticker 'Surah Yasin & Buku Agama, Sila kendalikan dengan cermat' pada kotak. Terbaik!!!!

Pemilihan warna riben, cover surah yasin, warna tasbih semua pilihan saya sendiri. Ada juga ucapan khas dibahagian belakang surah Yassin. :D

Kalau anda-anda semua yang feeling2 window shopping online.. bolehlah ke sensawang ini MaiDesign 

Dari segi layanan peniaga dengan customer saya bagi 4.5 bintang dari 5 bintang. Penjualnya bernama Maisarah dan sangat mesra chatting di fb, jadi mudahlah saya bagitau konsep macam mana saya nak. Harga yang saya dapat ialah RM6.80 satu set untuk 60 set. Harganya semakin murah dalam kuantiti lebih banyak. Saya tempah pun semasa saya masih berada di atas kapal.

Oh ya.. kepada viewers2 yang berminat boleh PM di fb saya ya, selagi stock masih ada :D

Sekadar berkongsi!


Terima Kasih

2 comments:

Fiqa Nsz said...

cantik! btw, blog dah berwajah baru! nice ^^

Adam Fahmy said...

Hihihi... thanks fiqa, tnggu siap sepenuhnya ya! :P

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati