25 June 2014

AdamChoice : Windmill Bukit Tinggi pilihan terbaik!!


Akhirnya angan-angan abah nak ajak saya lunch kat restoran pilihannya tercapai masa saya bercuti tempoh hari. Berbaloi-baloi penantian 2 bulan baru pergi restoran ni bila dapat layanan terbaik dan makan makanan yang sedap2 kat sini sampai tak habis! (haaa... ikutkan sangat nak itu..nak ini..... :P)

Ha.. nilah abah... beriya ajak ke sini...Windmill Restaurant di AEON Bukit Tinggi, Klang. (ada cawangan tapi xlah banyak macam KFC tu... boleh google)


Kat pintu masuk lagi dah disapa mesra dengan staff. Walaupun plastic..rasanya keikhlasan mereka senyum tu jelas.(abah kata senyum bisness ni... dengki sgt kan abah..)  Saya memang selesa sangatlah... mak pun dapat layanan super dupper classnyer tanpa diminta. Nak order pun dibantu pelayan dengan sangat mesra dan baik. Kenapa saya cakap mcm ni? sebab....pelayannya memang baik. Suggest kami mana yang terbaik, pastu xjemu pun walaupun macam2 saya tanya dia.. heheh  harganya tolak tepi dulu lah..sebab sekali sekala... :P


 
Ni lah dia pelayan yang baik sgt.. dia layan kami dari mula sampai bayar bil. Siap nak suapkan mak saya makan. hehehe... tak yah ler,..
 
 
Abah jeles sebab ice-lemon tea saya lagi besar dari dia punya (sebab abah order set..memanglah size regular.. makanan lain nt siapa nak makan? haha...:p)
 
 
Ha.. ni soup apa tah..lupa pulak. Delises sangat yer....
 
 
Muka abah yang ensem xsabar tunggu main course katenyer... tapi saya xsempat snap pic sebab abah dah makan.. mencik!
 
 
Mak dah dapat hidangannya..terus mamam.. Pelayan dia terus perhatikan mak masa ni. Caring sangat pastu kejap2 bagi tissue... dan ada saja yang dia perasan keperluan orang buta masa makan. Sangat alert.. thumbs up kat waitress ni!
 


Ni saya order..konon2 diet. (padahal petang nyer nak ke KL berjimba rama makan2 segala...)
 
 


Yang ni penutupnya... ni je yang sempat saya snap. Maklumlah.. lunch kul 2.30pm..memang dah lapar sgt.
 
 
Kpd viewers, boleh lah makan kat restoran ni. Selain menu yang macam2..kita juga boleh study jenis2 masakan western dan bahagian2 lembu yg dibuat steak. Kalau nak yg bukan western pun ada juga jangan risau. Pastu kalau agak2 tak reti order...pelayan sana berbesar hati yer nak tunjuk apa yg patut dimakan dan best... Jom!!!
 
 
Sekadar berkongsi.
 
 
p/s: jalan bertiga saja..sebab cintahati sibuk :P  #berangan

 
 
 
 
 
 
 


Terima Kasih

1 comment:

nurul atika said...

waaa.. tgk pn dh lapa..

blogwalking sini... :)

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati