01 June 2014

Adamlicious : Kiosk Leko-leko Boleh dikunjungi


Keropok lekor memang jadi kegilaan saya sejak lama dulu walaupun saya buan orang Terengganu :P. Kebanjiran francaise keropok lekor (ewah.... yang enggak2 aja wording I...! wiwiiittt....!) ada beberapa label yang saya dah cuba termasuklah yang ini... Leko-Leko.

Rasanya sayalah customer pertama hari tu...lampu belum buka, saya dah menonong tunggu depan kiosk.. nampak sangat lah gelojohnyer.. heheh.. jangan marah aaaa....

Oklah, kat sini ada 3 product utama :

1. Wedges Cheesy - boleh tahan. Rasanya pada skala bagus!

2. Leko Cheesy-Mayo - Keropoknya bukan lekor tapi losong...jadi rasa ikannya agak kurang menyengat tapi masih sedap dimakan. Sos cheese walaupun xterlalu kick ... pun masih sedap. Cuma cili sos yang digunakan agak xberapa best. Terlalu cair.. mungkin cost tinggi kot kalau pekat sangat :P

3. Meatball Cheesy - Thumbs up!...sekiranya tidak diletakkan cili sos yang cair. Rasanya memang sedap, kenyal.... dan sangat sedap. Kiranya licinlah makan...yang bersisa cuma cili sos. hehehe..

Semua product ada 3 dan dua size... S, M dan L. Saya tentunya ambil L untuk ketiga-tiganya. Oh ya, Leko-Leko Blackpaper pun ada. Tapi saya tak beli jadi tak dapatlah nak komen. Sejujurnya saya bagi 3 bintang dari 5 bintang. Anda boleh cuba ya!



Terima Kasih

No comments:

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati