03 June 2014

Adamlicious : Puding Roti Coklat Hershey's

Minggu lepas memang full aktiviti tiap hari.. rakan-rakan berkunjung xhenti. Tetamu kan rezeki..jadi xkan nak halang. Betul x? Memanglah penat xhilang lagi tapi bila ada rakan-rakan nak ziarah rasa best sangat2.. (kerana diriku begituhhhh berharga konon!) Dalam pada duk fikir-fikir nak sediakan apa untuk jamu mereka, tetiba teringat sorang kawan kat office dulu...dia pernah buat puding roti coklat (takde bau telur ..sebab saya tak suka bau telur kat kek atau kuih... bluerkkk... :P). Nilah puding roti pertama saya makan banyak dan bagi pujian sebab lembut.. xbasah dan xde bau telur.


Trylah chat kat fb..cari nama dia.. hehehe..maklumlah lama xcontact (ala2 dah dilupakan gituhhh..... ) Setelah sesi pujuk memujuk...dia ambil juga tempahan saya sebab tak pernah berniaga katanya. Bila setuju je terus saya order 10 box....(tamak haloba + rakus kan? berkali-kali dia tanya saya betul ke..betul ke..betul ke... hhahaha )

Oklah..pasal rasanya memang sy tak byk komen sebab memenuhi citarasa100%. Coklat sos yg digunakan pun brand Hershey's. Kiranya kalau masuk mulut tu mata sure terpejam-pejam ...kalau makan sambil berdiri sure mata terpejam kaki sebelah terangkat ke belakang! hehehehe 

Kalau nak try boleh contact sini Misz Shila 

p/s : jangan terkejutlah kalau tengok fb dia xde pic cake atau apa-apa pastry sebab tempahan ni eksklusif :P



Terima Kasih

No comments:

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati