21 June 2014

Adamstory : Feedback daripada Harvey Norman Malaysia


Tentu anda masih ingat pengalaman ngeri saya di Harvey Norman kan? boleh rujuk sini story. Ada kawan blogger yang post di facebook Harvey Norman Malaysia. Thanks ya!

 
 
Esoknya saya pun fill up form aduan yang diminta. Dalam masa 24jam saya dapat email daripada pengurus AEON Bukit Tinggi. Beliau mohon maaf dan sedang menyiasat kes ni. Bagi saya mudah, pelanggan sekarang bukanlah bodoh dan diam bukan bererti rela dikonon-kononkan (gituhhh kaw ayat..! hahaha).
 
 
 
 
 
 
Saya anggap kes ni dah tak ada apa, at least jadilah pengajaran kepada company jenama besar ni supaya monitor betul2 staff dan jaga pelanggan anda walau siapa pun mereka. Bukan tunggu yang bergaya saja untuk dilayan... betul tak? Ok yang bawah ni email terakhir dari pengurusan Harvey Norman Malaysia.
 
 
 




Terima Kasih

No comments:

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati