01 July 2014

Adamlicious : Chicken Wing Spicy


ciken wing...ciken wing... ciken wing.....

Haaa...kat pasar malam berlambak orang jual ciken wing kan... lagi2 kat bazaar Ramadan ni. Yg bezakan rasa ialah bahan perap tu je dan cara bakar. Saya boleh siapkan hamper 25 pcs ciken wing dalam masa xsampai sejam dengan pemanggang ajaib! betul2 jimat masa dan masak dengan empuk! hahaha... mcm xcaya rasanya masa tu....

Jom tengok resepi!

Chicken Wings Spicy


 
Bahan perap :
 
Lada hitam biji secukupnya (tumbuk halus)
Rosemary secukupnya
Garam sikit
Serbuk pati ayam
 
Perap seberapa lama yg nak.... bakar dalam Pemanggang Ajaib. memang sekejap je dah siap... tak rugi beli hari tu... aummmm!!!
 
p/s : ciken wing ni sgt wangi sebab ada rosemary....
 
 



Terima Kasih

No comments:

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati