20 November 2014

Tart Mozarella Cheese


Tart kali ni intinya sardin, ala-ala nak buat inti karipap sardin tu tapi atasnya sy letak mozarella cheese. Ada sedikit hangus di situ :P

Acuan pun tak guna tart punya.. rasanya ni acuan wat kuih lompang! Asal boleh je..lantaklah..janji bentuknya bulat mangkuk kecik.. nampaklah ciri-ciri tart nye :)

Taste sgt delises..sesuai utnuk minum petang atau sesi 'ngeteh'. Cheese tu guna cheddar boleh..mozarella pun boleh.. nak lagi jimat guna slice cheese :P Inti boleh ubah ikut citarasa ok!

Resepi doh ada di sini ya  Doh Pie Mr. Cupid

p/s: cheese tu parutlah dulu baru cun bila ditabur atas tart. Kat tesco pun ada jual dah siap parut. Buat tart ni yang paling penting dohnya..kalau xsedap doh..pasti muak! haha


Terima Kasih

5 comments:

ezyra daniel said...

sedap nye la..pantang kalau makanan yg bercheese nie..hehe..
btw puding roti tu akak yg buat,zyra tahu makan je hehe..resepi mye tak tahu :D
tapi ok la sbb tak berbau telur sgt

Najib Ariyan said...

baru lah semalam dok perabihkan setengah chis kek yg sedap.... cheese memang sodap makan ngan apa pun...

Dila Gebu said...

mesti sedap punya

Jom kita baca TIPS KULIT CANTIK

Adam Fahmy said...

Ezyra.. xada bau telor. Sgt delises..hihi

Adam Fahmy said...

Najib.. betul tu tp klu byk sgt boleh bloating perut.. sengsara..hihi

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati