11 September 2015

Jalani ujian Ultrasound dengan kos terbaik!

Hampir 10 tahun persahabatan saya dengan Al-Sharifie (gelaran semasa kami berkhidmat di Klinik Kesihatan Kg Pandan,KL) dan lebih kurang 3 tahun juga xberjumpa.

Baru-baru ni saya sempat singgah di 'istana idaman' baru sahabat saya ni. Dulunya cuma cakap2.. sekarang semua jadi kenyataan bila wujudnya Hanan Healthcare.. Klinik Hanan ni klinik peribadi sahabat saya yg beroperasi kat Shah Alam,Seksyen 7. Bersebelahan dengan SME Bank.. kawasan perindustrian.

Di sini, selain rawatan pesakit luar... perkhidmatan radiology seperti xray, ultrasound dan lain2 boleh anda dapatkan pada harga sederhana dengan peralatan canggih! Layanan staff hinggalah ke doktornya (Dr.Al Sharifie) memang first class! Saya kenal beliau seorang yang tinggi budi bahasa, besederhana dan penuh kasih sayang.. saya tak terkejut kalau klinik Hanan dihujani pesakit tak berhenti 😊.

Klinik ni sangat selesa sebab tak perlu menunggu lama untuk berurusan. Pasti anda puas hati. Boleh tanya Mr.Waze untuk lokasi sebab saya dah daftarkan gambar dan lokasi di situ. Jemput datang ya!

P/s: semoga persahabatan ini kekal ke akhirnya. amin. Hargailah persahabatan bila memilikinya. 😊


Terima Kasih

No comments:

© Mr.Cupid | Template Designed By Blog Bingkisan Hati